Alla vägar går förbi Hallsberg....

Nu är det slut på det roliga, brukar ja säga...:)
Imorn åker ja härifrån.
Borås nästa.
Jäkligt jobbigt att säga hej då till folk men jag vet så väl att att jag kommer träffa i princip ALLA igen,
Vasilis och Dalle, Maria, Ange och Sandra och de andra på jobbet, Ladies. Det är folk som inte försvinner från ön i första taget :)

Ska hem en blixtvisit, och då menar ja verkligen BLIXTvisit. Kommer till Askersund fred-kväll och åker lörd-morgon.. haha hinner se sängen typ. Näe jag har nästan lovat bort mig till farmor och farfar nån timme.

Det första som händer när ja kommer till Borås är att vi har träning. Efter det ska vi se Borås-Gothia. Alltså första dagen man är där blir det Ligabasket :D det är verkligen nått jag saknat sen Luleå-tiden.. Ska bli nice att kunna följa det lite bättre.

Sova är inte att tänka på?!?
måste vänta på att tvätten torkar,... sisådär 3,4 timmar......................

Snällaste Göran kör mig till jobbet imorgon för jag har tydligen två FULLA trunkar med kläder, saker och märkte just att VAR FAN ska min dator få plats!!!!!!!!!???? Ärligt!

Var på middag med jobbet i förrgår, så underbart mysigt, ALLA var med. Har inte hänt en gång på 4 år att alla kunnat vara med. Kul å åter kul. Sjukaste är att det är nu i slutet av månaden nu när ja ska flytta har det vart hur kul som helst på jobbet. Har verkligen förstått hur söta å snälla alla i köket är!!!!!!!!!!!!!!!!! De hade köpt värsta dyra smyckena till mig nu när ja drar! <3

Sova kanske....?!??

Sambo med Linda nu, det kan gå HUR som helst! men ja får plats i en gummibåt så det ooordnar sig!! :)

...zz.z..ZZZ....zzzzZzzzzZ...ZZZzzzzzZzzz...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0