Första dagen på jobbet

Kom till Borås igår, åkte tåg halva dagen. Det är faktiskt underskattat om man vill resa... ärligt alltså! förmodligen bara jag som tycker men ändå.

Kom till stan vid 14 tiden och drog nästan direkt till träningen vid 15. Måååångaaa nya intryck, människor, övningar, presentationer, och allt sånt där.
Efter våran träning åkte vi och såg Borås-Gothia, inte fulla lag men ändå kul att se herrliga match. Fick en ny favorit i Boråslaget... jäkligt bra kille.

På kvällen hade vi lite fest, men eftersom jag låg inne med århundradets huvudvärk höll jag mig väldigt lugn. Sjukt kul var det varje fall. Ännu mer nya människor och intryck.

Idag har jag sovit till 12.00. Första dagen jag inte gått upp mellan 4.30-7.00 eftersom jag inte jobbar frukost längre. :)

Idag blir det att chilla.... Vet inte när Linda kommer ikväll lr imorn? men är skönt att bara kunna gå omkring själv. Men Linda och alla andra iofs kommer få dras med mig när ja inte hittar i stan haha.. Men faktiskt så hittar jag förvånadsvärt bra redan nu. skönt.

ses i hallen

Kommentarer
Postat av: maggan

Vem e favoriten????

2007-08-21 @ 15:15:52
Postat av: carso

hehe Är maggan nyfiken ;) innan
Kingma kommer så är det Mikko (Stav.?) :) haha Puss

2007-08-21 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0