Göteborg med Rami

haha lr inte....

är bara lite nöjd att ja spanade in halva fotbollslandslaget i Göteborg idag :) många tycker säkert "jaha, so??" men JA!, jag erkänner att ja tycker det är lite coolt att de gick runt i stan å bara gled.
Vet inte varför men så är det bara... inte för jag är "kär" lr tycker nån av dem är såååå snygg, men mest bara för de är så bra bara!!

Jo Emma och jag gled in med buss till Gbg idag. Var fan å gymmade halv 7 imorse :) käkade frulle med personalen och de andra Mysigt värre :)
Jo, just vi åkte till Emmas skola och kolla hur det var. Fikade typ 3 ggr och plankade bara lite på spårvägen ;)

Var och provade nya träningskläder, skor och andra kläder vi ska ha under säsongen, så jävla kul å få med ett par skor hem :):) kärlek i hjärtat :) det var ett par adidas faktiskt. Har fan ALDRIG haft ett par Adidas-basketskor.... kanske är dags :)

image11

Linda klagar på att jag inte bloggar!?!?! whaaat! :) Linda hänger just nu mest i Skåneland och tofflar, resten får ni räkna ut själv ;)
Nu blev det fel på vänster/centrera justeringen..... orka...!

jaja slutar skriva då.... more to come.

Ps, ingen jul för mig, vi har tydligen bara 4 dagar  ledigt, OCH jag menar INTE att klubben har nått med det att göra eftersm vi har match typ 21 och 27 dec. måste vi ju träna.. Men skillnad från förra året med 2,5 vecka ledigt....

Det blir nog väl

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0