Helg=Träning

Sitter hemma och ska snart sova.... imorn ska jag gå själv till en hall där vi ska ha morgonträning. Kan inte lova att ja inte kommer bort :)

Efter träningen imorn ska vi (laget) åka in till Göteborg och äta mat/lunch/buffé lr vad de kallar det :D hänga kvar lite i stan å shoppa.. får se om ja gör några fynd, förmodligen inte. Ett par jeans vore inte fel, VARFÖR hittar man aldrig bra jeans?????? ja blir så lessen!

Har fått en finne på halsen så ja knappt kan böja huvudet till höger... hur fan går det till??

För nån dag sen fick ja höra att det såg ut som jag hade rutor på magen, men efter lite om och men ändrades det till "lite större rutor" hahahah ja höll på att döö av skratt när ja hörde det!!! kan vara den mest klockrena kommentaren på jävligt länge!!!! :D:D

Nästa vecka blir det inte mkt bloggande tror jag, ska vara kväll/natt vakt på ett läger för högstadieelever. Kan bli kul, har fått reda på att ja känner igen till en till som ska sova där, känns lite bra att ha NÅN man kan prata lite med:)

Facebook.... herre vilken värld, har nog nästan 60% av gamla gymnasiekompisar där, ALLA har en sida där!! ja brukar bli helt galen på sånna sidor och sitta å råmata in info, bilder mm.  Men om ett tag ligger det nere.. man pallar inte att fixa å trixa hela tiden.. men adda mig gärna. Sök ju bara på mitt namn :)

Linda å jag skulle vara sambos nu ett par veckor, eh Halloooooo.... hallooo.... llooo...
eko.
Linda går hemifrån när ja fortf sover, lr tvärtom. När ja kommer hem efter träning sitter vi å pratar och skrattar i ett par timmar sen somnar vi. Samma sak varje dag.... OM hon inte åker på oplanerade icke godkända resor till övriga orter.
Men jag är SÅ GLAD FÖR HENNES SKULL!!!!!
nästan lite tråkigt att vi inte hunnit ses mer, men nu när ja bor här i stan LÄR det blir mkt mer av det så..

Sov gott!!!

image14

Jag och LovelyLinda


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad vi är snygga!!! Skåne är ett landskap och Tyskland ett land, men dock är inte resmålen godkända ännu.. men det kommer.. Puss mitt hjärta, älskar dii..

2007-08-25 @ 07:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0