Så trött bara

Vet inte bara är jävligt trött hela tiden, inte så konstigt tanke på allt nytt som händer överallt!

Om två helger ska jag Maria och Linda till Milano!!!! förstååå hur underbart det ska bli!!!! kan inte fatta riktigt!!

Har blitt klart med lght nu, inte världens bästa läge, men funkar helt klart..

Imorn fyller Emma år :) vi ska fira lite grann med tårta mm :)

Upp å träna vid halv 7 imornbitti...eh hehehe....

två bilder på födelsedagsbarnet! :)
image12

image13
Vi hängde ut på mitt favvofik :)


Ps. Zlatan är bäst Ds

Kommentarer
Postat av: Linda

Carso får ligga i min säng hur mycket hon vill :) Bara för att jag tycker så mkt om henne :) puss

2007-08-23 @ 16:06:02
URL: http://lindalovely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0