Det är jag och Torgny!

Kom just hem från jobbet, har härjat runt som tomtenisse och serverat 160 pers lite julmat. Det är verkligen skitkul!! Ni kanske inte förstår varför men det bara är det. Alla är så snälla. Folk som ja inte träffat förut kommer fram å pratar om senaste matchen och undrar en massa.
Ola våran nattklubbchef  har frågat om jag vill hjälpa till och rodda lite på helgerna när jag kan  :) kan ju vara kul... vet inte men varför inte prova :)
Efter vi var klara skulle jag ta en liten pause och skulle sätta mig i personalrummet, sitter även Torgny Melins där och äter lite. Sköna gubbar. Om ni vet vilka de är, knappt jag visste det. Men tog reda på det.
Frågade hur maten smakade och så, de undrade om jag hade lite efterrätt och sjääälvklart fixade jag det :)
Åh de blev så glada och tackade så mkt, hyggliga var dem allt!

image62


På måndag ska jag, pappa och Sandra se Bruce Springsteeeen!!!!!!!!!!!!!!! hur kul ska inte det bli!!!!!
underbart!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0