FAN VA GÖTT!!!!!

Vinst mot Ladies, satt hårt inne... Rysare. Härligt publiktryck i slutet och vi coolade ner oss och passade runt bollen istället för hetsa iväg nått dumt som vi ofta gjort. Nog analyserat...  Jävla skön vinst varje fall :)
OCH jag fick en teknisk foul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Det var typ 10 år sen..... Men ja bjuder på den ;)

SÅÅÅ kul att träffa brudarna igen! GrekMarie, Susi, Olga och Fia. Så söta!
Synd att vi inte ska dit förens februari.

Har tagit lite bilder på vår fina lägenhet på Göta. Det saknas lite gardiner bara :)
image50
Hallen

image51
Köket

image52
Vardagsrummet å vår snygga snygga soffa :)

image53
Vardagsrummet andra sidan

image54
Emmas rum, lila och fint

image55
Badrummet

image57
Fina hyllor som jag fick upp med lite skruvar :)

image58
Mitt rum  BLÅTT och fiiint :) 

image59
Min lilla byrå...

Tack och god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0