Men ärligt!!!!

Skulle och handla skruv idag, jo ja skulle skruva upp två hyllor i vårt badrum. Så när ja var på väg till Knalleland, åkte ja förbi en kakelbutik (Kakelpalatzet). Gick in och ville bara fråga om d hade några skruvar  (eftersom ja skulle borra i kakel tänkte jag det var den perfekta affären. Tänkte de kunde ge mig lite tips lr nått liknande... MEN SÅ FEL JA HADE!!
Till saken. Mitt ärende tog ca 40 sek. men det var fan nog. Jag frågade snällt om d hade skruv och plugg.
- Nä men du behöver inga speciella skruvar för det..
- Okej, men har ni några skruvar?
- Nä! det har vi INTE....
- Okej.. Hej då...... (Surkärring!!!!!!!)

Ärligt JÄVLA KÄRRING!!!!!!!! jag skulle LÄTT kunna göra ett bättre jobb än henne, ge mig bara en utbildning i kakel så...
Åkte därefter till Clas Olsson, DÄR mitt herrskap kan vi tala om service! Jodå fick allt mina skruvar, sitter som en smäck!

Har precis kollat klart på Kanal5s nya serie  "Traveler" sjukt bra :) Gött att det är dubbelavsnitt varje gång :)

På lördags spelar våra div1 tjejer mot Sofias lag. Funderade på att åka med och kolla men vår träning hinner inte ta slut innan de åker härifrån. jäkla synd. Hade vart kul.

Snart kommer Ladie hit.... kommer bli jäkla kul å träffa dem igen, känns som det var aslänge sen. Tror på en riktigt tuff match. På tal om Visby, talade me lite folk därifrån nu, tydligen snö där.. Här inte en flinga, men dock SVINKALLT.

Sooovdags!
Ses om en stund, Hund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0