Tittfinten

Ojojoj... denna vecka har det jobbats som aldrig förr! :)  Har börjat på ett nytt och fortsatt på ett annat men på en annan avdelning.
Hjälper till på Grand Hotells julbord, ställer iordnining maten, buffén och massa sånt, har fått höra att det är det jobbigaste du kan göra under en kväll, och visst var det RÄTT så svettigt att serva 400 fulla gäster :) men kul som fan var det!!! Har glömt bort hur roligt det är att se hur nöjda och glada folk blir när man är bara ger dem ett leende och en glad kommentar. Jag är ibland jävligt bra på det tydligen :)

 Låter som bagateller för vissa, men där uppe är det blodigaste allvaret. Tänker inte berätta att ja fick sjukt mkt beröm och att alla chefer frågade om jag ville jobba mer.. :) första gången jag är stolt över nått ja gör, så är tvungen att skriva det ju!  
:)

Idag åkte jag efter jobbet till Göteborg där mamma och Sandra var, vi chillade runt på stan, och sen vidare till Liseberg. Det är julmarknad där nu under helgerna. Vilken jävla miss!!!!! Alltså, köerna var ooooooooooändliga, skojjar inte!!!!! men det var väl helt okej mysigt... Tog rätt roliga bilder som ja ska sno av syrran nån dag.
På Liseberg har de en liten liten isbar, svindyr att gå in i men vi hade jävligt roligt så det var det nog värt!

Man fick en liten liten drink i entrépriset, ALKOHOLFRI för min del så folk inte undrar!!!! Serverades ur ett glas av is. Riktigt häftigt var det. Gubben framför oss trodde han var sååå jävla rolig när han skulle beställa... Om ni inte dör av "Höjden av torrhet" så vet ja inte vad!
I varje fall,  när han skulle beställa så sa han lite klatschigt "Du tror inte ni kan höja värmen här inne" ....... Bartendern gav ifrån sig ett litet lätt falskt skratt.... Vidare... När Han fick drinken i sin hand säger han ÄNNU klatschigare "Jag kan inte få lite is i den"
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH :):):):):)
Varken bartendern, jag lr syrran visste lr om vi skulle vrida oss i skratt lr gråt!

Pricken över i:et var väl att alla fick sånna typ "rymddräckt/värmejacka" i metallicsilver med tillhörande vantar... Ja ni lär få er ett gott skratt när bilderna kommer...

Imorn kommer Ladies, my god va ja tror det kommer bli en tuff match!! Rolig att spela!
Ska bli kul å träffa Grek-Marie varje fall!!! Underbar människa! Susi min gamle roomie ju åxå!!!!!!

Nu. Sängen. Imorn. Sovmorgon=inte upp innan 9. Match. Hem. Chilla.

23:14:27 piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0