Hej jag heter Carro och jag är en go och glad tjej!!!

Har fått tag på ett extrajobb :)  Frullevärdinna på Grand Hotell här i Borås :) var där för nån dag sen. Nästan exakt vad jag gjorde i Visby men på ett litet annat sätt... hur ska ja förklara... men ändå frukost bara.
Ska jobba imorn med, måste därför sova inne i Borås eftersom jag börjar halv6 på morgonen :) haha
Ska sova hos Maria, Frida och Johnny, de är så snälla :):)

Ska till IKEA på lörd och kolla in lite grejer till min å Emmas lght som vi flyttar in i första november.  Jag älskar att gå på IKEA!!!! man hittar ju alltid massa skit, men lika roligt är det för det!!!

Vi tränar på som vanligt, i tisdags hade vi Mental Träning. Det var rätt skojj. mest lära-känna-varandra lekar. Eftersom det var både vi nya i laget + div1 laget. Efter det gick vi å kolla på Herrarna. De träningsmatchade mot Gothia. Borås vann lätt med ca 20 pinns...
Ska bli kul att se ligabasket i höst :)

Näe har städat och tvättat idag, nu får det vara nog;)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0