det är inte lika alla gånger..

Om man lyssnar på de som såg vår match igår säger de att det var SJUKT TRÅÅÅÅKIG match... det hände ingenting hit och ingenting dit...  :)

Jag menar inte att de som tycker så har fel. Tvärtom!  .... lr kanske inte tvärtom hehe.  Jag menar bara att det är strange att det är sådan skillnad på att se på matchen som spelare lr som åskådare.
Klart att ja inte heller tycker det var en superrolig match från bänken men men...

Jag får väl bara vara glad över att ja inte såg matchen från läktarn helt enkelt. :)
 
Tänkte bara lite över detta när ja läste diverse bloggar :)
Samtidigt som jag läste en kommentar om att lag/spelare utövar idrott för publiken skulle bara för de betalar ens löner....
ALLTSÅ
vad är det för jävla dumheter.......

Tack för ikväll


Kommentarer
Postat av: Henrik

Det jag såg var rätt kul, men jag trodde det var halvtid när jag kom. 37-42 i slutet på tredje tyder ju på att det var rätt avvaktande spel.



Men sista kvarten var det fart, spänning och kämpaglöd, det som ibland saknas när ni spelar.

Det är oftast det som publiken kommer ihåg, jämna matcher.

2008-12-12 @ 09:31:44
URL: http://blog.lowenhamn.se
Postat av: carro

mm, jag vet. försöker föra in lite mer jävlar anamma i laget ;)

2008-12-12 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0