JAY NASH

Var nere på Joda och kollade in LivingRoom, ni som missat detta har verkligen MISSAT något! Grejen är att Annika Fehling plockar dit olika sångare från olika stället (ofta från Sve och Usa) och låter dem spela deras grej.

Varje gång jag vart där har det varit kanon, mysig stämning och bra publik. Man kommer mkt närmare artisterna än man brukar.

Denna gång var det 2 killar (Jay Nash och Joey Ryan) och en tjej Wendy McNeill. Alla hade de olika stilar Wendy spelade dragspel bland annat.. astufft!!

MEN........ Jay Nash...... vilken röst, vilken kille.... SERIÖST.
detta är i normala fall inte min typ av musik men det var bara för bra!

Jag köpte två skivor direkt, fick en extra bara för det var en låt på den skivan som hette Carolina (han tyckte tydligen det passade) :)
Ja och Dalle sa till honom och Joey att komma tillbaka i sommar och spela igen! hoppas de gör det!

Gå in på hans MySpace myspace.com/jaynash



Det är sånna här roliga saker som händer när man gör annat än bara sitta hemma och glo!!!
Nu har jag lärt mig!
Eller som Maria sa "Vi behöver spåra ur mer" hahahah kanske inte behöver vara så drastisk varje gång ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Henrik

Börjar du bli gammal?

Kolla in Andreas Pettersson på Bageriet imorgon. Världsberömd jazzgitarrist.

2008-11-13 @ 07:56:08
URL: http://blog.lowenhamn.se
Postat av: carro

vadå börjar bli gammal!!! ja är bara snart 25 faktiskt (börjar svettas...) hahah jazz är ju inte heller min grej tyvärr... kanske får svänga förbi ändå... kaaanske ;)

2008-11-13 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0