man blir trött...

... när seriösa idrottslag inte kan göra sin grej BARA FÖR ATT JÄVLA IDIOTER tror de kan styra och ställa och bestämma över dem.
Ja menar i veckan har  Västerås Tornberg avgått pga hot mot honom och hans familj. Helt jävla otroligt..
Nu har ja iofs ingen aning om det ligger mer bakom men ändåååå! Man blir trött....
Samma med AIK historien.... 

Nä men vi stormar stället. Det känns moget och genomtänkt.... man blir trött.

På annat ställe hittar vi en skön kille.
CHALLE BERGLUND.
På frågan Om han har hetsigt humör som supportrarna gnäller om svarar han "nej jag är engagerad"
FAN VA BRA SAGT!!! mer sånt!!!!!

Har jag nämnt att jag börjat laga mat på riktigt?!?!? hahah
fan va gott det är...
snabbt och enkelt är som tur mkt gott!!!

Nä kurerar sig lite från snoret.. Tuff helg att vänta......

Kommentarer
Postat av: Coach O

jag vet hur det e

jag blev själv attackerad av den mest hängivna supportern precis bakom avbytarbänken



2008-11-15 @ 17:32:59
URL: http://basketscenen.se/coacholofsson/
Postat av: carro

vaaa haha vem när då?

2008-11-15 @ 17:34:25
Postat av: Coach O

Ladies trognaste supporter



hon tanten som e typ 85



kalla mig halvdansk



hahahahaha

2008-11-15 @ 22:01:51
URL: http://basketscenen.se/coacholofsson/
Postat av: carro

hahaha Märtha!!! fan va roligt!!!

2008-11-16 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0