Snorkallt, snorbra, snorkul, snor!

Denna helg kommer väl inte gå till historien som världens roligaste men väldigt skönt ändå. Jobbade lite i lördags, fan va folk köpte godis då då!! Härligt! 
 Annars har den väl mest gått ut på våra fystester.
Ja dem ja....... kan ju ärligt säga att det är inte min starka sida... Meeeen även jag kan överaska, Tydligen! Ett av testerna var Harres Test. Där jag bara var bäst! hahahahah ok ska väl inte överdriva Lomma var på snudd att slå mig (fan) men ändå JA VAR BÄST! nån kanske tycker det låter löjligt men hur ofta är jag bäst i något? SNORBRA! Beepen kom jag bara näst sist i :)  Borde vart sist men men....

Helgen är snart slut men jag funderar på att städa toaletten... Den ser inte fager ut!!!  och jag får ju eminent besök från Borås i helgen så då ska det vara fint!
Match lördag, hitta på något kul på kvällen, Brunch och mys HELA dagen på söndagen. Det ska bli SNORKUL!

Har börjat fundera lite på julklappar och kommande födelsedagspresenter (inte en dag för tidigt)

* ny stekpanna (även grytor)
* stringhyllor FAN VA SNYGGA DE ÄR!
* fallskärmshopp
*
*

Får fylla på närmare, jo just bidrag till resa över jul kanske ;)


I älskade Italien gör Zlatan succé skräll vore om han inte är Kung på fotobollsgalan imorn.. Ja jag är SÅLD!!




God natt!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag drar gärna till italien.. kanske över nyår vore en fin ide..hör av dig...

2008-11-19 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0