Va hände....

kanske mitt livs konstigaste match igår..............

de som var där kan nog säga samma sak.


Det började med att när man kom in i entreén hänger det en 2 meters (lite överdrivet) högt plakat på en och flinar mot en ...

Att en boll kan vara så mycket i korgen och sen rulla ut!! det är ju i princip helt omöjligt!!

Men vi vann sååå jävla skönt med en vinst nu!

Nu spelar Henke Larsson innebandy på tv. Det är nog det största skämtet i svensk idrottshistoria.
Vad bevisar det? Att innebandy är en skämtsport, att man gör allt för att locka publik eller sponsorer? Vore ju underbart om han går in och dominerar, då skrattar jag hela natten! nä ja vet inte hur jag ska fortsätta...  Hela matchen går ju ut på att han ska spela.. De filmar ju mer honom på bänken än på matchen..... jaja Lycka till då...

Soffläge resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Glöm inte att du gjorde poäng oxå!

2008-11-23 @ 22:58:00
URL: http://blog.lowenhamn.se
Postat av: carro

HAHAHA jooooo fan.. ETT litet. Men det var inte mitt första denna säsong. Glömde bort att ja scorat i Jönköping också...

2008-11-24 @ 12:07:40
Postat av: Linda

n är du orättvis.. så roligt är det inte att han lirar. kan säkert hitta fler skämt om basketspelare. du gillar ju dessutom innebandy.



Puss

2008-11-24 @ 19:25:59
Postat av: carro

Han får gärna spela vilken sport han vill, men tycker ändå att det inte ger en jätteseriös bild av sporten. klart jag gillar innebandy ;)

2008-11-24 @ 21:59:25
Postat av: Linda

bra carsolove :) VI gillar innebandy dessutom... puss

2008-11-25 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0