Helgens FÖRMODLIGEN roligaste "floskel"!!!!!

Personen i fråga får bjuda på den här:

Det började med att hon köpt ny mobil, ville prova att ringa videosamtal.... hehe

Hon ringer mig och pratar lite... 
- det är så dålig bild på mig, men jag ser dig jättebra....
- Hmm ja... men det kanske är för mörkt i rummet, eller nått..

-  jo.....konstigt....
-  du har inte kvar skyddsfilmen på skärmen?
......................
Personen pillrar lite på telefonen, och får genast mkt skarpare bild.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- JA DÖR!!!!
Fan va orutinerat!!!

Hhahahahahahahahahahahahah!!!!!!!
Men det var roligt ;)

hehe

Idag match mot div2.... hur ska det gå?


Kommentarer
Postat av: jag som bjuder...

hahahahaha.. man kan inte alltid ha alla knivar i lådan...

2008-09-15 @ 23:03:32
Postat av: carro

lr, nycklar på knippan.... ;)

2008-09-16 @ 00:32:03
URL: http://carso.blogg.se/
Postat av: Emma

va kul:) ja glömmer jämt ta bort sån där skyddsplastgrej haha

Karamellboden ja, måste ner dit o köpa mer, det tar ju slut så fort :D

2008-09-22 @ 23:45:55
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0