Ska man...

ta upp bloggandet efter sommarn eller orkar man?!?!

vet inte...
 nu när jag ändå är inne kan ja säga STOLT att jag har sytt gardiner halva natten och det blev braaaa :)
GT-Per om DU läser detta.... Kom för fasiken och köp lite godis dåååååå ;)

Kom in och säg hej på Södra Kyrkogatan 7

Träningsvärk efter första P18 passet.... BEFINTLIG!!!!


Sommarn i lite bilder

Soligaste, varmaste dagen. På snäck med PumpBolaget. GRYMT!



Denna kväll tog tydligen aldrig slut, eller gjorde den de 20 över 6 på Statoil med en mosbricka?


'
För bra



Sötaste grisen på ön.



Lindas Sommar/30-års fest. Slutade som den skulle...I fördärvet ;)




Inte att förglömma... The Boss.
Vi var där, och jävligt nära också!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du orkar.. Jag måste ju veta ad som händer i ditt liv för vi ses ju aldrig!! PUSS

2008-09-04 @ 11:41:40
Postat av: Mamma

Linda!!!!

var kan jag köpa den gooooda parfymen Insolence????

Hör av dej!!!!

2008-09-12 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0