Så jävla äckligt!

Vaknade vid 8 i morse och var dyngsur. Jag somnade med världens halsont och feber. När jag vaknade så kunde man vrida ur mitt linne, kudden och lakanet. FAN ja har aldrig vart med om något liknande. Har ju vart sjuk förut men inte så att jag plaskat runt på detta sätt.

Hoppas att jävla halsen går över snart så ja kan börja träna. känner mig så jävla off.

I dag kommer MAG, igår kom pappa.
Hoppas det är fint imorn för jag har bestämt att det ska bli vårens första grillning!!!! :)
Vi grillade iofs igår hos Malin men vi satt mest inne för det var så jävla kallt.

Nu ska jag städa upp. lakanen ligger i tvättmaskinen, och 50 kaffekoppar med brun sörja står på diskbänken.....

Vi ses imorn hemma hos mig! Ta med kött och öl!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0