En dag som denna

Var på begravning idag. DET är om något är det mest hemska man kan utsätta sig för. Fy fan..

En dam höll ett tal. Och visst har man hört en del tal i sitt liv. Men, detta tal kommer jag nog aldrig glömma. Hennes röst kan man likna en kvinnlig Tage Danielsson. Magisk. Och då hade hon ändå tårarna i halsen. Hon hade med så många detaljer och hennes beskrivningar var helt otroligt precisa.
När han var klar med talet brast hon ut i gråt.

Jag gick fram till henne efteråt och berömde henne och hon blev så glad. :) Jag ville bara berätta att hon var helt suverän!

Började även prata med ett gammalt lärarpar som satt bredvid mig. Lyssna här. När jag bodde hemma i Askerund bodde de i Örebro (samma period). När jag flyttade till Luleå bodde de i Jokkmokk (under samma period). Och nu bor de i Visby ca 500 m från mig... det var så sjukt. Och så trevliga!!! :D de lovade komma på en match snart :)

Nu snart till gymmet. lagom sugen en dag som denna.

Bjuder på "Dagens lika som bär"




Kommentarer
Postat av: pysseliten

gardien kommer från Ullared den är köpy i år för ca 1 månade sen . Den vart över från svärmors kappa så jag fick den :)

2009-12-14 @ 21:04:25
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0