Mitt liv i julkalendrar..

Inser nu att jag inte är någon större slav under julkalendrarna.. var bara ett par år där som man verklgien kollade på dem...



1984: Julstrul med Staffan och Bengt - kommmer inte ihåg

1985: Trolltider - kommer inte ihåg men alla säger att den var så himla mysig och bra..

1986: Julpussar och stjärnsmällar - känner igen namnet men nej..

1987: Marias barn - ??

1988: Liv i luckan med julkalendern - njaa,  såg jag?

1989: Ture Sventon privatdetektiv - Satt som klistrad, suverän!!!!!

1990: Kurt Olssons julkalender - Otroligt rolig. Kurtan liksom..

1991: Sunes jul - Hm.. ja.. Tidernas bästa kalender. På allvar. SÄND IGEN!

1992: Klasses julkalender - Lite töntig tror jag jag tyckte då

1993: Tomtemaskinen - Nja inte heller någe bra

1994: Håll huvet kallt - Såg nog inte

1995: Jul i Kapernaum - Okej

1996: Mysteriet på Greveholm - "du har ett hål i handen. Det är snor, spöksnor!" ROLIG!!

1997: Pelle Svanslös - Såg inte

1998: När karusellerna sover - SÅg inte

1999: Julens hjältar - Hammarbykatt var det va?? inte min grej

2000: Ronny & Julia - ???

2001: Kaspar i Nudådalen - ??

2002: Dieselråttor och sjömansmöss - ?? (har insett att jag inte sett ett avsnitt på sisådär 5 år!!

2003: Håkan Bråkan - Försök på Sunes?? GÖR OM, GÖR RÄTT

2004: Allrams höjdarpaket - Tönt

2005: En decemberdröm - ....??

2006: Lassemajas detektivbyrå - nej...

2007: En riktig jul - nope..

2008: Skägget i brevlådan  - Blundade mig igenom.?

2009: Superhjältejul - Verkar vara bra men nej har ej sett ett avsnitt..

SUMMERING:
När jag var tillräckligt liten och var tvungen att gå upp till skola/dagis tittade jag. Men när jag började välja mina egna morgontider så blev det snabbt ett slut på tittandet.
Sunes jul och Greveholm klara favoriter! Tures kommer på en mkt het andra plats!

Brittany Murphy är död... Galet. Kommer aldrig glömma henne i Clueless. Tror Sandra och jag satt och tittade på den om om igen under en hel dag. tror vi började räkna hur många gånger vi sett den.. var över 100... TROR JA!?!?! galet varje fall
SJUKT ROLIG FILM!!!!

Oj hoppsan, glömde visst.
VI VANN IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men hallå... Lasseman va ska du skriva nu för negativt om oss i nästan Annonsblad???
Härliga tjejer och en jävla skön vinst. Jeannie och Eva var heta. Amerikanen är ostoppbar om hon sätter igång.
Firade lite på hotellet igår..
Som i Clueless  körde vi suck and blow!! hahah 5 tjejer... Fräscht!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

clueless va grym, kan nog varenda replik om jag skulle se den nu...

2009-12-26 @ 18:15:48
Postat av: Zarah-Lou

Kul att vara tillbaka! ;)

Och vad kul att du kommenterade! :D

Jag hoppas det går bättre nästa match! pepp, pepp

2010-02-14 @ 22:17:46
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0