hur ska det sluta

Ska på mitt första bröllop i vår.
Ska bli frukstansvärt kul.
Nördig som ja är googlade jag dresscoden, inte för att ja redan ska börja spåna på klädsel. Mest för kul.
Där står  under Kavaj "Damen klär sig enligt tillfälle, vanligtvis i kort festklänning".

Vet inte hur mkt det stämmer och tror inte det är hallshuggning på dem som inte lyder.

Grejen är ju: Jag i KORT festKLÄNNING!!!!!!!
hahahahahahah
 
Nej nej tyvärr...
Vi får hitta på något annat där :)

Om jag ska komma till bröllopet klädd enligt Google sätter nog de flesta tårtan i halsen....



Detta kan bli riktigt intressant....

Sov gott
Imorn mot Jämtland i buss, on the road again.......


Kommentarer
Postat av: Linda

Men Carro, både du och jag vet att det inte kommer bli kortkort, inte för nån av oss :) Men otroligt roligt ska det bli!! Du vet att man svarar med brev/kort å en skriftlig inbjudan också va ;) PUSS

2009-02-10 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0