Okej....

dagarna rullar på.
Har snart gått två veckor utan match. Det känns så jäkla konstigt!! Vet att Endre ofta har två matcher/helg... det känns helt sjukt konstigt!! Tänk om vi hade haft det!
Rätt bra jobbat att kunna ställa om efter bara någon dag till ny match. Jag är VÄLDIGT glad över att vi inte har det så. Det räcker med 3 dagar per borta resa :)

Nu har jag pratat med Maria i 2 timmar och 20 minuter... det var nog personligt längdrekord för mig! Munnarna gick i ett haha
Vi pratade om våren. Ibland vill man bara att våren ska försvinna och göra sig klar för sommarn. MEN inte 2009! Oj vad jag har att göra!
* Ev. Åre men mkt mkt oklart ännu.
* Sofias 25års fest.
* Påsk (där händer det väl alltid nått)
* Sen kommer Maria hit en helg i april
* Paris med diverse släkt.
* Vara Marias och Lins watergirl på Gbgvarvet
* Mörk och Jullans bröllop
* Milano och Zlatan
* The Boss och ev. landskamp 

Ni ser!! :)  efter sista punkten är vi inne i första veckan av juni och då är sommarn igång!!! 
Men först damer och herrar... Ska vi ta oss igenom kvartsfinalen. Det blir tufft! KUL med lite slutspel, bra matcher, måste vinna alla (typ). Det kommer bli bra drag i Södervärn. Känns bra redan nu.

Snart två år sedan min kära älskade bästa roligaste sötaste härligaste moster gick bort.
Det går fortfarande inte att beskriva tomheten..
Det jag lärt mig är att leva och vara GLAD. Du vet aldrig när det är dags att tacka för sig. Ärligt alltså!
Jag har sedan dess gått in med inställningen att ha roligt, tycka om det man gör.
Älskade moster klagade aldrig. Hoppades in i det sista på att det skulle sluta bra. Nu är det VI som får visa henne att man inte ger upp, klagar och gnäller!!
(alla kan ha dåliga dagar, men ni fattar vad jag menar :))

Eller som en väldigt vis man sa till mig en gång.
- Varje gång man ställer sig på planen (basket), ska man känna sig som en 5åring som hoppar i en vattenpöl.
WORD!

God natt nu
Naprapat Chris har lite att göra imorn. Sned rygg, stukad fot och ramlade med cykeln-skador.


Kommentarer
Postat av: Linda

...och i juni kommer Lindas bebis som du ska passa hela tiden :)

2009-02-25 @ 20:04:46
Postat av: carso

jaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D LÄTTA BANANER!!

2009-02-25 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0