Om sanningen ska fram...

..gråter jag ungefär en gång om dagen.
..använder jag brun utan sol.
..går ofta förbi Max (hamburgare) efter träningar.
..rakar jag mig nästan aldrig på benen.
..betalar jag nästan alltid räkningarna försent.
..samlar jag på Pez-figurer.
..är jag på allvar sämst på att laga mat.
..har jag minst 25 par sneakers.
..skriver jag upp alla nya telefonnummer i en liten bok.
..har jag någon liten form av dyslexi, har för någon vecka sedan lärt mig att jag stavat choklad fel.
..låtsas jag ofta att jag inte ser folk på stan för att jag inte orkar hälsa.
..tjuvläser jag tidningen i affärn om jag inte hunnit läsa den på nätet.
..har jag inte haft ett förhållande sedan högstadiet -98.
..äter jag antibiotika pga av acneproblem.

Vet inte var detta kommer ifrån men antar att jag är less på människor som inte vågar/är för stolta att visa sina brister och är allmänt mainstream.





Kommentarer
Postat av: Linda

men jag älskar dig ändå!

2009-02-18 @ 21:40:40
Postat av: syster

nice bild, vem fan rakar benen förresten, he. snart paris, tjoho...

2009-02-19 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0