Jag är BarbaSkön!!

så nu hemkommen från norr.
det slutade väl inte som vi tänkt oss. vi börjar underprestera mitten av ume matchen, verkligen kämpar oss förbi och stannar där till 4e och känner väl att vi har en vinst. Det var skönt. Det var en viktig vinst. BY THE WAY! alla matcher är viktiga!!! :) så är det.

Åkte ner till Sundsvall, träffade en och annan stjärna. Lånade ett par sköna böcker. En u2 och en Springsteen.  Måste väl börja läsa nu... ;)

Matchen....... jaaa..... hmm... inte mkt att hurra för.
Vi kliver in med ullsockar och hjärtat kvar i bussen???  Här visar vi att det INTE går att bara TRO att man vinner bara för man har matchstället på sig. GUUUD va irriterad ja blir när ja tänker på hur vi skötte oss. Nu var det inte alla som hade samma inställning. MEN vi är ett lag och då drar ja alla över en kant (för tillfället) även om ja inte vill eller borde göra det.
Sluthetsat om det. För nu står vi och har BARA viktiga matcher kvar. Ska vi till slutspel eller inte!?!?!?! hur svårt kan det vara att VILJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En liten inflik bara.
När man är en av de bättre spelarna i laget, leder med sisodär 15 pinnar. Hur tänker man då när man går fram till en mostståndare och drar en knytnäve i mellangärdet bara för att?
Är det någon som kan svara på det?
Jag frågade deras coach som jag tycker inte kan/ska försvara det. vilket han nästan gjorde. Tråkigt.
Hur kul kan det vara att spela i ett lag med den attityden som S.vall har?? Inte jag varje fall. Jag hade flyttat efter en vecka PÅ ALLVAR!!!!
Enough

När jag kom hem hade jag fått mina traderapaket ;) fina gardiner och en Springsteen skiva! :)

JUST!!!

Fått tag på biljetter till hans extrakonsert 7 juni!!!!!!!!!!!!!!! ja kommer leva på detta hela våren :D
Måste bara läsa va som stod om det  på AB.
94 500 biljetter på 3 konserter. Helt jävla underbart!!!

Såg ni dokumentären "half man, half tree" igår?
Stackars stackars människor.... Vi har sån jävla tur att vi lever i Sverige säger jag bara.

våra amerikaner berättade om något så sjukt gott de hittat i mejerihyllan som man har typ på pastan,
ÅSTA sa det att de hette.... fatta ingenting. Va menar de?? Finns inge märke som heter Åsta?

Nä städa upp lite nu. får ju finbesök på tors.

HALLÅÅÅ PÅ TORSDAG HÄNDER DET! :)
kOM TILL O´LEARYS OCH FIRA MIN 25ÅRS DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: lilla A

fan att jag inte kan komma till olejrys!



Men hallå...vem var det som slogs i Sundsvallsmatchen, och vem blev slagen?



pusslove

2009-01-28 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0