Jag säger bara en sak...

Jävla tur att ja blev utbytt och bara spelade 9 minuter idag.
Min sämsta match hittills och dessutom nära att ge en härlig 13åring en smäll, Istället så tänkte jag inombords "Om du fokuserar på att spela basket istället för att snacka så kanske ni vinner fler än två matcher denna säsong"

Stackars lilla tjej.

Vi vann varje fall (Brahe) och borde ha blivit snyggare siffror men vaaa faaan. 2 poäng ÄR 2 poäng!!!

Om två veckor är det norrlandsturneé. Känns sädär att dra sig upp dit nu mitt i svinig kyla.... men va gör man inte.

Som våra kära fans hade skrivit på banderollen " Ett Liv, En Kärlek"  sååå sant ;)

Ha det bra!!

På tisdag (Tjugondag Knut) börjar godisrean!!!!!
SES DÄR!!


God natt

Kommentarer
Postat av: Linda

ett liv, en kärlek... finns det nåt finare??

2009-01-12 @ 19:13:42
Postat av: carro

Nej! :)

2009-01-12 @ 22:07:44
Postat av: Anonym

haalåå så illa var det väl inte, leo har ju berömt dig ...kom igen;)

2009-01-13 @ 13:34:15
Postat av: carso

Haalåå? vem där? nä det är inte alls så illa men hon var fortfarande en liten skitunge ;)

2009-01-14 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0