Om 10 min då jävlar...

då blir man 25 då...
Har hört att man blir som pånytt född.... hoppas det stämmer. inte för jag känner mig gammal eller så.

Firar gör jag med match OCH vinst i Luleå. Som också var mitt hem i 3 kalla år.
Norrlandsturneén i kort
Båt
Flyg
Match
Sova
Buss
Ledigt
Match
Buss
Match
Tåg
Båt

Ett liv, en kärlek! så är det!!!

Blev en liten klippning idag, fixade till skatboet och luggen. Man får lugg när man blir äldre!!
Vi gräddade våfflor. Blev nog 30 st på 4 st ... det blir ca 7,5 var. Tror säkert att ja tröck i mig 9 eller 10.... haha IM A FAT GIRL!!!!!!! ja skyller på att ja inte vill ha massa grejer som blir gamla i kylskåpet ;)

Har inte ens packat väskan, en av brudarna trodde hon inte skulle få med sig allt i vår lagväska med 5 dagar på vägen. Vaa faaan hahah är man tjej eller är man tjej... Eller har jag blivit gammal??
Nä ja är en lätt packare, kan man säga så?
Långkalsonger och tjocksockar åker med. Även pärlor till pyssel och korsordsbok.

Nä får sätta fart.

Ni kommer väl till O´learys den 29e? Jo för fan!!!!

God natt från en jävligt omogen 25åring!!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Även pärlor till pyssel och korsordsbok?????



är det 55 du fyller idag?



Grattis på födelsedagen och kör hårt i norr.

2009-01-22 @ 08:04:46
URL: http://blog.lowenhamn.se
Postat av: carso

hahah du ska se vad jag kan pyssla ihop inom några timmar i buss :D haha men ja vet.. låter lite sådär ;)

2009-01-23 @ 01:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0