Kent är vår vän!

Till er som undrade var det Ervin som slog mig. Hon är för bra för att behöva hålla på så. Allt jag kan säga.

Har glömt att berätta en så sjukt rolig grej som hände på busstationen i Ume på väg till Sundvall.
 Det kom fram en riktigt skum kille, max 40 år. Han har  ju uppenbarligen inte alla nycklar på knippan. Han börjar fråga om vår match och berättar att han gillar idrott mm, Han var tydligen Kryssmedelpading... VA FAN E DET?!?!?  kryss?? jaja. När ja gick önskade han mig lycka till mm. När vi 10 min senare sitter på ett hak och käkar dyker han upp där igen och stirrar igenom hela laget och bara står liksom... ok....

När vi till slut ska gå på bussen kommer han fram till mig igen och säger nått i stil med: Du får ta det hur du vill men här är något som ja vill att du ska ha för att du kämpar på så bra med basket och att ni vann idag mm..
Vet ni vad han gav mig?!??!
40kr!!!

hahahaha
Varför är det just BARA jag som får sånna här skumma fast ändå trevliga människor efter mig!?!?
Ja menar på båten hem i måndags kom en kille (förmodligen full, en måndag????) fram och sjöng för mig....
ja vet inte hur man ska reagera.... :)

Imorn kommer Maria, Sofia, Sandra, pappa och Marko och hälsar på!!!! :) vi ska ha så trevligt

25års fest imorn JJJJIIIIHHUUUU!!!!!!

Och och och... glömde!
Lästa på Perras blogg att Nerikes gamla tränare Kent Lindahl grattade oss för priset på Idrottsgalan..
Halllåååååååååååååå Min typ första idol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han kom och tränade oss en gång i mellanstadiet, då dog jag nästan PLUS att han var ihop med min mamma när de var små hahahha Visst var det så mor?? :)

COOL


Kommentarer
Postat av: mor

Ihop o ihop? Något var det kanske, jag tror vi var 11 - 12 år!! Fiina minnen, hahaha!!

2009-01-29 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0