Var man 55 eller 25????

alltså ärligt... en enda liten ledig helg under säsongen och man sitter hemma framför tvn och datorn... hahah men det är väl skönt det!?!?!? ja för fan!!!

så Fredag.
CSI, Navy CIS, eh,.. 2½ män, lite mer CSI  typ...

Lördag:
Gränspoliserna, Handboll, Körslaget.... va kommer härnäst lixom jo fan glömde igår.... LET`S DANCE hur kunde ja glömma......

så nu städar ja köket... har tagit mig ann garderoberna också...

Men asså ja gillar det... Som Laila Bagge, Samuelsson, Johan Sjöstrand, Olsson och Wells.....
Sitter och skriver medans ja väntar på att vinna en auktion på Tradera. Gardiner...ASAJÄVLA snygga Hoppas ja inte behöver slåss blodig för dem. Känns dumt.

Sa jag att alla mina växter har dött när ja var borta över jul och inte orkat ta bort dem än.. det var väl 3 veckor sen. De börjar bli gula nu...
Matchar inte resten av stället....

Får väl bli en sån inredningsbloggare och visa bild på mina vunna gardiner sen då... hahha

Hej

Kommentarer
Postat av: syster

ja, jag vill se gardinerna.. 50 tal eller va va de du gillade

2009-01-19 @ 01:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0