alltså....

vi vann tydligen över serieledarna!!!!!!!!
och jag "hivade" tydligen iväg en jävligt bra skott.
vilket skämt.

Men jävligt GÖTT att vi vann!

På kvällen efter matchen stötte jag ihop med några av nollåttornas spelare, och nu ska jag vara ärlig. En av tjejerna i laget har varit mitt absolut största hatobjekt i ligan och även i junioråren. Jag har själv utnämnt henne till ligans största diva och mest överskattade spelare (även om hon är jävligt bra!). Det slutar ju självklart att vi har jättetrevligt och pratar länge om allt möjligt! Hon hade sjukt bra inställning till basketen.
Jag är glad över att min åsikt om henne ändrats.

Resten av kvällen gick i både glädjens och skandalernas tecken.







Jag och Owe

Kommentarer
Postat av: hanna

inte en dag/kväll man lär glömma i första taget!haha

2009-03-02 @ 23:34:22
Postat av: carso

We like it!

2009-03-03 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0