ja du...

mm.. jo ja skulle kunna skriva om alla matcher vi förlorat hittils. Men inte just nu. Pallar inte. Men kan lova alla som vill, ni kan få höra båda det ena och det andra.
Jag tänker inte mörka något.

Nu ska vi åka ner till Kinna, ni vet hålan utan trägolv..... zzz bla blaaa. Nä men på allvar. vi har inte vunnit en match på hela kvarten. Det är fan dags nu.

En sak till.Denna lilla man som väljer att älska innebandy och fotboll och även "ogilla" basketen här på ön.. Jag skrattar varje gång jag läser hans texter. Herregudars!!! men han ska fan ha cred för en sak. Han mörkar inte vad han tycker. Det är bra skit!

Det ska inte jag heller göra. Aldrig.

Ni som tycker det är så himla festligt,.... jag stekte kycklig idag. GÖTT var det.

Får vi se om jag kaosar ur denna match. Sist mot Sundsvall såg jag förmodligen ut som en rädd och 13åring. Jag skäms fortfarande när jag tänker på hur dålig jag var. Jag kan inte avsluta säsongen på det sättet. Så nu sista två omgångarna är det back to basic.


Kom till Karamell Boden! Påskgodiset är inne nu! och mkt annat FÄRSKT godis!! :)

Idag hade vi träning i Södervärn. Förmodligen den sista på rätt många veckor om jag känner mig själv rätt. Känns jävligt konstigt. Nästa gång man står där kommer vi definitivt 4 man kort, kanske tillåmed ännu fler... tråkigt. Men så är life

NU KÖR VI TVÅ SISTA!!!!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: syster

skulle du komma hem för att sofia fyller, när ä de isf...

2009-03-21 @ 07:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0