Två veckors krig!

Nu börjar det.
NO RETURN!!
Jag längtar så sjukt mkt efter att spela dessa matcher!
Få komma in, göra massa otyg. Slåss lite, förhoppningsvis ta några returer och bara ge gärnet. Jag kommer springa runt och le och för att det är så jävla kul att spela sånna här matcher.

Som vi pratat lite om är vi det laget i gruppen som är svagast. Vi har förlorat två mot Marbo och en av varje på de andra lagen. Nu är det upp till bevis, att vi kan spela så bra som vi visat till och från.
Slå i underläge kan jag tycka är bara underbart!!

Jag litar på att ALLA (som bor på öin) som läser detta kommer på onsdag den 11/3. vår första match i kvartfinalen.
Känns bra att börja hemma.
OCH DET ÄR GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS! hörde ni!
Då finns det verkligen ingen anledning att inte komma. En onsdag liksom. Va gör ni en onsdag? kan (egentligen inte) tycka det är ok att om ni har helgen uppbokad men en ONSDAG!!!!!!!!!!
jag har även fribiljetter till de andra matcher om nån vill ha!


Klipp ut en annons i GT/GA och kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu är det snart off till smörgåstårta och inflyttningsfika hos Dalle. Hon bor nästan i en borg!

Ikväll video med laget. och ingen romantisk komedi nej. våra motståndare ska studeras,
Ervin ska inte få det lätt på ondag. Ska jag personligen se till. Hoppas jag. Ska göra mitt yttersta.
Som man säger. Ska man foula, foula HÅRT ;)

SES PÅ ONSDAG, annars blir jag besviken!!!




Jag frågar Britt om hon vill ha min banan....


Kommentarer
Postat av: maggan

kan jag få din banan?

2009-03-10 @ 11:02:59
URL: http://evamariasofia.blogg.se/
Postat av: lilla a

dirty maggan

2009-03-10 @ 21:45:29
URL: http://www.polisendam.bloggsida.se
Postat av: Elina

Carro! Vilken glad överaskning att få en kommentar från dig! Kul, nu lär jag följa din blogg!



Jamenvisst! Jag målar gärna tavlor, haha. :] Och jobbar!

Angående jobbet såå kan jag inte vecka 21 i maj, men annars så kan jag jämt, eller så.



När är nästa match? Jag håller tummarna!









2009-03-17 @ 16:30:51
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0