Your the Storm

Men ärligt.
Det här med  Starhare eller sturhare. Ni vet vad jag menar. Eller? Det ska tydligen komma 7 sådanna efter vintern och efter det är det dags för våren. Kan väl med övertygelse säga att denna var den värsta.

Och detta är den  fjärde.

Nu kom strömmen tillbaka.
Helt sjukt. Har legat vaken hela natten för att det i stort sett vart storm utanför fönstren.


Vad händer härnäst?


Skorna har lagts på hyllan för tillfället. Det närmsta basket jag kommer att komma på ett tag är träningarna med 93 tjejerna. Annars är det bara gymmet som gäller.


Har städat  Kung Magnus Väg.  När jag efter sista bortamatchen i lördags kom hem kröp det både i slasken och toan....... Kanske inte men jävligt nära!

Så igår tog det HELA dagen att städa endast  vardagsrummet och hallen. Nu toaletten och sovrummet kvar. Har  till och med tvättat fönstren. Till vilken nytta nu liksom.


Säsongen är över.  En del kallar det fiasko en del kallar det nått annat. Jag kallar det "Sämst när det gäller!" och då talar jag inte om hela laget. Tyvärr.  Min egen insats, där har vi fiasko som en del pratade om. Ärligt alltså. Jag har gått ner mig tyvärr. Det som glädjer mig att mina kära svenska kollegor har styrt upp bra när det gäller att visa vem som älskar att kriga, tävla och VINNA. Inte sitta på sidan och gnälla på pinsamheter. Nä svenskt ska det vara!!!  No joke!  Man pratar om att lita på varandra i ett LAG. Jag vet exakt vem jag litar på i mitt lag.

Va händer nu?

Paris och Milano väntar.


Ses på stan (brukar skriva Södervärn, men hell no!)


Kommentarer
Postat av: maggan

SNART KOMMER JAG o tar hand om dig <3

2009-03-24 @ 12:05:19
Postat av: carso

det är underbart!!!

2009-03-24 @ 20:38:34
URL: http://carso.blogg.se/
Postat av: hanna

HELL NO;)

2009-03-25 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0