Foppa

jag sitter och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Nu kom just Peter Forsberg in.
Jag kommer på mig själv att nästan börja gråta, nä men nästan.
Fan vilken skön snubbe.
"jag har ju mer pengar än vad jag fått ligga i varje fall"
Så jävla skön!!!!

Vilken idrottare. På allvar.
Kommer ihåg när vi var i Lillehammer och såg finalen. Sen dess har jag bara älskat honom.

Om jag någon gång skulle träffa på honom skulle det nog bli lite som när jag träffade på Salming. Fast ännu värre!!!!

Nä jag blir så lycklig av idrottare!!!!!!!!
Varje fall de som till synes är ödmjuka.

Kärlek till alla som sportar!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

men har är fan ingen entertainer.. Han är ju hur tråkig som helst :) Tur att han är så sjukt grym annars skulle man ju tro att han var lite retard :)

2009-11-02 @ 09:28:39
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va! Jag tyckte han var hur skön som helst . njöt hela programmet igenom.

2009-11-02 @ 10:55:12
Postat av: sandra

hehe, garva som fasen när han sa de. en riktigt härlig pöjk de där, i like...

2009-11-02 @ 22:32:20
Postat av: Sara

Såg också det programet och garvade som tussan när han drog det där om pengar och om att få ligga :P



åå jag har factiskt träffat han en gång! För massa år sedan.

Jag och bror var nere i hotelets entre och busade, å så plötsligt står Peter Foppa Forsberg där!!

Han flinar åt våra miner och hade sedan brottom iväg så vi han inte ens fråga om autograf :P ;O



Kommer aldrig glömma! blev så himmla paff!

2010-03-06 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0