Over and out..

lite så känner jag mig för tillfället. Jävla seg och hängig hela tiden. Svårt att sova, inge hungrig och massa skit. Höstdepression måste det vara. Så tråkigt bara.
Bestämmer mig för att börja läsa en bok på kvällarna.

Fick ett mail av en kille på Radio Gotland, jag fick en förfrågan (bland 12 andra idrottare på ön) att välja en låt som de ska spela under jul och nyår. Det var lite kul. Gissa vad jag valde!?!

Och nu till en liten skräll. Håll i er.

Jag funderar på att skaffa min första julgran EVER!
Jaaa vet! Grinchen själv.

Men tänkte va fan, Jag är ju ändå inte här i Visby så mkt under julhelgen men kan vara lite mysigt eller?

Och som syster min måste jag ju ha ett tema på granen och dekorationerna. Kan det bli turkost??
hahah jag hör själv hur jag låter...

Blir nog bra



Kanske inte riktigt men åt det hållet :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken blev det????

2009-11-11 @ 09:25:42
Postat av: carso

THOUGHER THAN THE REST - THE BOSS

2009-11-11 @ 22:01:39
Postat av: syster

härligt låtval... klart som tusan du ska ha en gran, förstår inte hur du klarat dig innan. här blir de nog färgade lampor i år, lite disney kanske, hehe...

2009-11-12 @ 06:58:37
URL: http://nogg.se/eltucko
Postat av: hanna

Hallå Grinchen !!!Imorron kör vi;)

2009-11-12 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0