Fredagen den 9/10

var den dagen då min pappa åkte till Danmark och snackade med Zlatan i en hiss. Fredagen den 9/10 var den dagen jag satt hemma i Sverige och inte snackade Zlatan i en hiss.
Livet ÄR orättvist!
Pappa har sån jävla tur med sånt där, men någon måste väl ha det!?
De säger ju att om man inte har tur i Kärlek så har man tur i spel. Så därför vinner vi imorn!! ;)

Zlatan... näe jag kan inte släppa det.

Imorn, hemma premiär. JÄVLAR VAD ROLIGT!!!
Hoppas på en tuff match. Tror det kan bli lite folk på läktaren också. Eller hoppas varje fall. Jag har varje fall gett bort 20 billjetter så hoppas (igen) på min egen lilla klack.


NU KÖR VI!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0