Jag ber om ursäkt.

För att jag har orkat ens bry mig om att kommentera personers bloggar.
Alltså.

Senast idag har jag kommenterat i mitt tycke en dåligt skriven blogg som handlar om mitt lag.  På allvar. Jag är dålig på att ta kritik, men när riktad kritik står i massa bloggar och texter som inte har rätt och sann information blir jag fan jävligt irriterad.
Och precis efter jag skrivit det ångrade jag mig.. fan att jag skrev det.
Jag får ta smällen bara :)

FRÅN OCH MED NU ska jag aldrig mer kommentera/försvara mig i någons blogginlägg.
Det är inte värt det. Det är inte värt att lägga energi på.
(Frasse, det är inte inlägget om cocacola flaskan jag menar, om du nu läser detta) hahah

Jag ska också sluta att kritisera andra, vilket jag inte gör så fruktansvärt ofta.

I helgen kommer Maria!!! :D
det var inte igår. Ska bli underbart kul!!!!
Match mot "gamla" laget Marbo.. Kan fortf inte komma ihåg MARK.
De är så söta tjejerna i laget. men SMISK ska de få ändåååå :D

Snart är ska vi till BARCELONA!!! :D



Siirtolapuutarhaa heter detta typ från Marimekko som jag verkligen verkligen vill ha framför mitt fönster vid soffan, dyrt bara. :(
Men snyggt som bara den! Visst skulle det passa hemma hos mig?


Alan Stein är någon basketsnubbe jag märkligt nog har på Facebook han skrev en dag
"If you are not having a good day, you have to make it a good day!"

sjukt bra sjukt sant!!

Nästan mitt nya motto, efter Born to run såklart ;)



Kommentarer
Postat av: lilla a

Vilken blogg? Jag vill läsa!!! Och stötta dig i din kommentar!



Puss

2009-10-21 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0