06.32

ja du.. då gick jag upp idag.
Fråga mig inte varför.. jo faktiskt är det såhär att när vi har morgonträning kl 7 är man så jävla trött när man ska sätta gång. Så bestämde mig för att jag ska gå upp i tid för att inte behöva stressa och komma igång lite innan träningen.
För seriös? Njaee bara för mitt eget bästa.

Men ändå.
Såhär nu på morgonen händer inte allt för mkt...



Bjuder på en söt bild på dagens födelsedagsbarn :)
GRattis Syrran. Va blir du? 29 ;) hahahahahahahahah skämt...

Och ja. det är jag i bakgrunden med den heta moderna kameran!


Kommentarer
Postat av: Tindra

Haha, sweet!

Inte fan visste jag att du haft hockey frilla ;)

2009-09-22 @ 14:47:27
URL: http://wiisby.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah, hockeyfrilla, nice.. men tackar för grattis å go bild.. ser fram emot presenten, tjoho... ringer om när vi dyker ner...

2009-09-23 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0