Marsipanmannen

Nyss kom min Marsipanstammis in, han är strax över  50 och köper marsipanpraliner  för 17-20 kr. Han är så tyst tar sina praliner och betalar ur sin lilla plastficka och går. Men idag så stod han kvar och PRATADE lite  J Han tyckte det var perfekt att jag hade lågsäsongsöppet. Då sa jag att jag är så glad för de stammisar jag har här inne i stan.

Vi  är nog lite kompisar nu J

 

Hängde fyra, fem NBA-treor igår på träningen.. Det var jävligt gött. Tråkigt att det bara känns som lyckoskott..

Den mest återkommande frågan:  Hur många är ni nu på träningen?

Svaret på den:  Spelar det någon roll? Vi ställer ändå upp med ett lag när serien börjar……….zzzz

INTER-BARCA IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0