nerver..

Sen igår kväll har det ryckt lite i mitt ansikte under höger öga. Funderar om det är någon nerv som jävlas.. rätt oskönt är det varje fall.
Farfar har alltid haft ett ögonlock som rycker...

Nerver... har från igår kommit på att vi har FÖR FAN PREMIÄR SNAAAAAAAAAART! snacka om premiärnerver som dök upp!
Men fan va kul det kommer bli! Sinnessjukt!
Tror dock det kommer bli tufft och det kommer ta tid för laget att spela ihop sig. Nu har det vart jävligt mkt tjat om att vi är få hit och dit... jaja det är vi. Tror ni inte vi vet det ;) 

Men som jag ser det och som vi måste se det, är det bara gilla läget och köra på från där vi står. Ingen idé att gräva ner sig för att vi är 8 eller 15  st.
Nu är det så bara.
Man är ju bara jävligt glad för er som kommer och önskar lycka till oavsett trupp/tränare mm mm.
Sen är det lika jävla roligt att lyssna på dem som försöker låta snäll men man ser så väl på dem att de ler smått hånfullt och myser lite när de tycker det verkar gå tungt för oss.
Hahahaa...
Vad ska man göra annat än att skratta åt dem?

Köpte nya hörlurar igår. Så nu är jag tillbaka att vara "Earphones". Det var ett par år sedan... lite mer uppdaterad denna gång med ett par snygga ljusgröna EJ turkosa. haha

Fina va?

Nu ska jag jobba..
Ikväll ska vi ha knytkalas med laget.
Mat ska medtags från de tre första bokstäverna från ens namn. Alltså C A R ska jag ha med.
Gissa vad det blir...


Kommentarer
Postat av: Linda

Caviar Aioli Räkor, hade jag rätt?

2009-09-26 @ 11:27:41
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: carso

nej linda tyvärr... mitt mål var egentligen cheesecake, avokado med sallad och rucolla-någonting.

MEEEEN jag var tokstressad så det blev BARA du vet DINA mat-niklas tortillasbröd med ost och rucolla!! :) det var ju varje fall rucolla!!! :)

2009-09-27 @ 02:43:54
Postat av: Linda

Men de är satans goda!! Å Mat-Niklas är min kompis!!

2009-09-27 @ 12:53:54
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: a

Jag trodde caramell såklart.

2009-09-27 @ 19:12:27
Postat av: carso

tänkte ta med det men sket i det ;)hahahh

2009-09-27 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0